HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Üzenet

A ki***tt élet. Velem, veled, nekem, neked, belőlem, mindenkinek, egy érzés, s talán több is...

Utolsó kommentek

Linkblog

Kerékpár e vagy e, e? THX MÁV-START ZRT.

2007.10.11. 11:21 hz

  Tegnap derült égből a villámcsapás, lesújtott rám a magyar valóság, s akár a mátrixba is bekerülhettem, mert a Vasutas felengedett a vonatjára, s nem akart leharcolni, mint Neot – lehet azért mert én Zoli vagyok – de mint ördögi varázsló a csodaketyeréjével próbált átváltoztatni. Kerestem is kezeimet, megtaláltam.
    Este ugyanis kicsi perifériámról a nagyba utaztam, s ehhez, mint vonat: jó megoldásnak látszott. S hogy egyre több hatalmat adnak a kalauzoknak, jól demonstrálta a következő kis történet, balfasz, becsületes, béna, barom magyar odasétáltam felszállás után a jegykezelő mesterhez, hogy kemény 250 magyar forintért vegyek jegyet Székesfehérvárig. Csávókám izgatott lesz, kőkeményen megizzasztja kézi-ketyeréjét, pittyeg mint a Nintendo, lehetséges hogy tetriszeni is lehet vele, kiköpi a jegyet a táskája (ez a legviccesebb része a vonaton való jegyvételezésnek) és a kezemben tartott 200-ast kikapja, odaadja a menetjegyet, s ilyetszól: még adok vissza. Hirtelen nem esett le a dolog, mert eddig ez csak így szokott zajlani:

- Százasé’ jó lesz?
- Jó! Tessék.
- Szeva.
- Csá.


    Ez meg itt gizdázik holmi jeggyel, amiről kiderül, hogy frankó nulla forintos, én meg bicikli vagyok :D s ráadásul drágult is a tarifa, mert már 150 a kallerlefizetős menetdíj, lehet ebben benne van a számlanyomtatási költség is…

kerékpár ev agy e e?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haze.blog.hu/api/trackback/id/tr14193188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiff 2007.10.12. 19:15:21

Na Szevasz Zotyika! :-) Miért csak a jegyről mesélsz? Arról, hogy hogyan néztél ki meg miért is nem mentél dolgozni arról nem??? :-)) Készülj mert ez csak előszülinap volt... Te kis bicikli, és nem kérdezted meg a "kallertől",hogy valójában milyen brinyónak is nézett? Érekelne! Na üdw és ne felejtsd, HÉTFŐ.........

hz 2007.10.13. 08:20:35

...azért, mert szabin voltam :-D Ennyi :-) Jah, és biztos elég jól néztem ki :)

hz 2007.10.27. 16:49:13

..nem nyúlták le :D Meg hát regelt név, nem is tudnák asszem. :) ÜDV
süti beállítások módosítása