HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Üzenet

A ki***tt élet. Velem, veled, nekem, neked, belőlem, mindenkinek, egy érzés, s talán több is...

Utolsó kommentek

Linkblog

"Mjúzik end öööö piksz..."

2007.09.25. 09:08 hz

Feltettem "mjúúzkáim" egy apróbb töredékét, nevezetesen kettőt :-) Ha bárkit érdekel, itt megtalálja, hallgasson bele, szidjon el, adjon tanácsot, vagy ne ismerjen meg az utcán :-)

Csináltam továbbá kedves ismerősömnek egy "amatőr oldalt" (HTML kódot nem megnézni, maga a borzadály, de lagallabb az ff és az ie alatt sem esik szét...).
Története a dolognak annyi, hogy sokat fényképezik kedves Zsófia, és kaptam egy sálat cserébe az oldalért :-D Bizniccc! :-)
Nah, azt meg itt lehet megnézni!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haze.blog.hu/api/trackback/id/tr7176278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bimanc 2007.09.28. 15:38:47

Szia! Remélem a megfelelő embernek írom ezt a szöveget. A fórumon nem nagyon láttalak, ezért jöttem ide. Van egy kis fejlemény a tajvani képeslappal kapcsolatban, lécci kukkantsd meg, ha ráérsz. Ha akarod újraszerkesztheted, csinálhatsz másikat, mittudomén, csak ha nem sietsz, lemaradsz a dologról. :D Ha megfelelőnek találod akkor nem is kell fáradnod a képpel többet. Azt hiszem egy napos határidőt adok, (a fórumra már éjjel felraktam a dolgot).

Ja a zenék tök jók, főleg a Star tetszik nagyon, valami jó kis vizualizációval, vagy VJ-settel órákig el tudnám hallgatni. :) De a másik is jó!
További sok sikert a zeneíráshoz és a bloghoz.
És ne feledd: A Tej élet, erő, egészség!

bimanc

bimanc 2007.09.28. 15:47:24

Ja és remélem nem haragszol, hogy a te általad készített képet használtam hozzá. Valahogy annyira jól sikerült az a fotó, hogy muszáj volt :)

hz 2007.09.29. 23:14:41

:-D Jó embernek írtál :-) A Fórumon válaszoltam, a képeslap tetszik így is, hogy nem én csináltam :-))) A dicséretet meg Köszönöm! Hajrá Huperek, hajrá TEJ! :-)

www.hupper.hu

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.10. 23:36:25

Szeva Zoli!

Meghallgattam a mjúzikokat, egész jók, a Star full karaj! Jó az alap meg a dallam is!
Mikor iszunk? :D Most komolyan!

hz 2007.10.11. 11:15:32

Hi, kösz a dicséretet :-)
A szombat kiváló alkalom lenne, de nem tudok menni a partyba, mert vasárnap keresztelő lesz, s nem mehetek másnaposan, de keresünk rá időt :-)

Tegnap Laccal elvoltunk, mondjuk szólhattam volna. Mindegy, telefonon beszélünk!

ÜDV
süti beállítások módosítása